Εμπορικά οφέλη από την OENOTELIA 2021

Η OENOTELIA -μέσω της φυσικής και ψηφιακής μορφή της- θα αποτελέσει το κορυφαίο εμπορικό γεγονός για την εγχώρια αγορά οίνου και αποσταγμάτων εντός και «εκτός» εκθεσιακού κέντρου.

Στην έκθεση θα συμμετέχουν ως εκθέτες κορυφαίες και μεγάλες εταιρείες του κλάδου ενώ σημαντική θα είναι η παρουσία κορυφαίων wine importers, που θα εξασφαλίσει η διοργανώτρια μέσω του προγράμματος Hosted Buyer της έκθεσης, οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν προγραμματισμένες B2B συναντήσεις, με φυσική αλλά και digital παρουσία αυξάνοντας έτσι κατακόρυφα τις πιθανότητες επιτυχημένων εμπορικών συμφωνιών.

Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες του κλάδου που θα συμμετέχουν ως εκθέτες θα έχουν την ευκαιρία, εκτός από το να γίνουν προμηθευτές εγχώριων επιχειρήσεων, να εξάγουν τα προϊόντα τους και σε διεθνείς αγορές, σημαντικές για τις εξαγωγές των ελληνικών κρασιών και αποσταγμάτων.

Καινοτομίες και ασφάλεια θα χαρακτηρίζουν την 6η Oenotelia

Κατά τη διάρκεια της φυσικής έκθεσης, το εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, θα είναι έτσι διαμορφωμένο ώστε να υπάρχουν μεγαλύτεροι διάδρομοι κίνησης, η προσέλευση των επισκεπτών θα είναι ελεγχόμενη και θα έχουν ληφθεί ειδικά μέτρα προστασίας για εκθέτες και επισκέπτες. Ακόμη, θα προσφέρονται νέες επιλογές συμμετοχής στους εκθέτες μέσω προκαθορισμένων stands.

Η παράλληλη, ψηφιακή μορφή της OENOTELIA 2021 θα προσφέρει στους επισκέπτες και τους διεθνείς wine traders που δεν θα μπορέσουν να παρευρεθούν στην έκθεση, τη δυνατότητα μιας μοναδικής digital εμπειρίας.

Αυτό θα πραγματοποιηθεί μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που εγκαινίασε φέτος η FORUM SA και η οποία έχει σκοπό να φέρει σε επαφή τους εκθέτες της OENOTELIA 2021, όχι μόνο με τους hosted buyers της έκθεσης αλλά και με χιλιάδες αγοραστές στην Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι λόγω των συνθηκών που έχει διαμορφώσει η πανδημία είναι πολύ πιθανόν να μην μπορούν να ταξιδέψουν για να επισκεφτούν την έκθεση.

Ποια είναι τα οφέλη της ηλεκτρονικής πλατφόρμας;

Οι εκθέτες της OENOTELIA 2021 θα έχουν τη δυνατότητα μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της έκθεσης, να δημιουργήσουν εξατομικευμένο προφίλ της επιχείρησής τους, όπου θα παρουσιάζονται τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους. Θα έχουν ακόμη τη δυνατότητα να πραγματοποιούν προκαθορισμένα one-to-one meetings με key buyers από όλο τον κόσμο και να κάνουν business networking με εγχώριους και διεθνείς αγοραστές που δεν θα μπορέσουν να ταξιδέψουν.

Παράλληλα, μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα, οι διεθνείς wine traders θα έχουν την δυνατότητα να δουν το προφίλ των Έλληνων εκθετών που συμμετέχουν στην έκθεση, αλλά και να γνωρίσουν μια τεράστια γκάμα ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών. Ακόμη, θα μπορούν να στείλουν αιτήματα στους εκθέτες για τον προγραμματισμό one to one meeting μέσω chat και video call κατά τη διάρκεια της έκθεσης.