Χιλιάδες επισκέπτες στο μεγαλύτερο οινικό trade show!

Η OENOTELIA 2018, η οποία πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την έκθεση FOOD EXPO 2018 το τριήμερο 10-12 Μαρτίου, αναδείχθηκε με τη δυναμική συμμετοχή 146 εκθετών, το πανόραμα των ελληνικών οίνων και αποσταγμάτων, στο μεγαλύτερο οινικό trade show που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ στην Ελλάδα!

Χιλιάδες επισκέπτες πέρασαν τις πύλες της έκθεσης, για να γνωρίσουν από κοντά τον πλούτο των ελληνικών αμπελώνων, τους οίνους και τα αποστάγματα της εγχώριας οινοποιητικής παραγωγής και να προχωρήσουν σε εμπορικές συμφωνίες.
Οι επαγγελματίες του τουρισμού, της μαζικής εστίασης, της χονδρικής και της οργανωμένης λιανικής είχαν την ευκαιρία να βρουν τα πάντα σχετικά με το κρασί και τα αποστάγματα ανάμεσα σε 146 μοναδικούς εκθέτες. Με Έλληνες παραγωγούς από όλες τις περιφερειακές ενότητες της Ελλάδας, η OENOTELIA κάλυψε την πλειοψηφία του ελληνικού αμπελώνα ενώ παράλληλα φιλοξένησε εκθέτες με τεράστια γκάμα εξοπλισμού που αφορά στο κρασί, μηχανήματα εμφιάλωσης, συστήματα οινοποίησης, συσκευασίες, ετικέτες και αξεσουάρ οίνου, φυτώρια αμπέλου και συμβουλευτικές υπηρεσίες.

art2 - Χιλιάδες επισκέπτες στο μεγαλύτερο οινικό trade show! - %ce%bd%ce%ad%ce%b1

Διεθνές ενδιαφέρον για τα ελληνικά κρασιά

Φέτος, άλλωστε, η OENOTELIA αναπτύχθηκε σε υπερδιπλάσια επιφάνεια, καλύπτοντας 2.500 τ.μ. (έναντι 1.150 τ.μ. το 2017). Αντίστοιχα αυξημένος ήταν και ο αριθμός των διεθνών αγοραστών της, καθώς περισσότεροι από 120 σημαντικοί wine buyers από αγορές-στόχους του εξωτερικού βρέθηκαν στην έκθεση, οι 75 από τους οποίους ήταν ενταγμένοι στο hosted buyer program της FOOD EXPO 2018, από αγορές-στόχους όπως η Αμερική, η Ρωσία, η Κίνα, η Αυστραλία, ο Καναδάς αλλά και πολλές άλλες χώρες που παραδοσιακά στηρίζουν και υποστηρίζουν έμπρακτα το ελληνικό κρασί. Οι συγκεκριμένοι αγοραστές μάλιστα κατά την διάρκεια της έκθεσης πραγματοποίησαν περίπου 2.500 b2b συναντήσεις με τους εκθέτες της OENOTELIA.

Γευστικές δοκιμές μόνο για επαγγελματίες!

Οι επαγγελματίες επισκέπτες της έκθεσης OENOTELIA 2018, είχαν επίσης την δυνατότητα να γνωρίσουν σε βάθος τον ελληνικό αμπελώνα, τις γηγενείς ποικιλίες και τη σύγχρονη ταυτότητα των επώνυμων κρασιών από την Ελλάδα μέσα από τις γευστικές δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στην Wine Tasting Area της έκθεσης, την ειδικά διαμορφωμένη Πλατεία Γευσιγνωσίας.
Συγκεκριμένα, αντιπροσωπευτικά κρασιά από κάθε οινοπαραγωγό περιοχή, από μεγάλο εύρος ποικιλιών και από όλη την τιμολογιακή γκάμα ήταν διαθέσιμα προς δοκιμή στην Πλατεία Γευσιγνωσίας που αναπτύχθηκε στο Hall 1 του Metropolitan Expo.
Οι επισκέπτες της έκθεσης έλαβαν χρήσιμες πληροφορίες για κάθε ένα από τα κρασιά που θα δειγματίζονταν στην Πλατεία Γευσιγνωσίας και να είχαν την ευκαιρία να συγκρίνουν τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά από 300 και πλέον ετικέτες από όλη την Ελλάδα.